En riktig hjälp

Allmänt / Permalink / 0
Idag hade jag Gabriel på jobbetoch han car faktiskt till stor hjälp.
Fick leverans och det är segt. Superkul att öppna och titta men sen. Att prismärka, hitta platser och lådorna. Alla dessa lådor. För att inte tala om frigoliteländet!!!
Men med Gabriel gick det undan. Han sprättade upp lådor. Ställde upp varor. Sorterade skräp och vek kartonger som bara den. Och bar ut skräpet i bilen!
 
 
Ni vet ju hur det är när barn vill hjälpa. Den hjälpen är inte alltid det man kallar effektiv.
Men nu. Ja jag kunde inte nog berömma och tacka Gabriel.
 
"Ja men jag visste att du skulle få leverans idag. Så därför kom jag med för att hjälpa!" Sa Gabriel.
 
Spännande när han vet leveranstider, och inte jag. Hela hösten är som en stor överaskning. Haha.. plötsligt får man leverans.
 
Nåväl. Var en trevlig dag med Gabriel. 
Ja jag tycker det är mysigt att ta med dem. Natte går ju inte längre. Men ser fram emot att kanske Jesaja ska klara bete sig. 
Kvalitetstid! <3
Till top