Försäljare

Allmänt / Permalink / 0
Fick besök av en leverantör igår. Som jag var helt tvärsäker på att jag kände till. 
Ja för där jag jobbade förut. Hon köpte ju från dem.
"Nä vi säljer aldrig till kedjor!" svarade kvinnan. "Och vi säljer till några specifika butiken i Umeå.. hm näe aldrig Buketten!"
 
Nähä.. kände mig superdum. Tyckte väl visst jag sett det namnet när vi packat upp. Märkligt.. Vi pratade vidare och hon sa att de bara sålde till en enda i varje stad och då fick jag för mig att ja.. på formex pratade jag ju om dem..
"Ja men på formex..." öppnar jag munnen och säger.
"På formex är vi aldrig. För där är det ju kedjor som handlar. Vilket vi inte riktar oss mot!"
 
Nähä..
Tyst mun så får du socker.
Men snälla nån. Jag vet tydligen inget alls om detta företag så varför står jag och babblar som om jag vet nåt om dem! Kändes pinsamt hela besöket haha... 
 
 
Till top