Svamp svamp mera svamp...

Allmänt / Permalink / 0
Såg nu att det kommit ut en lista på deltagare. Kände igen många av dem. Att de tävlat mycket förr.  Två av dem har jag mött förr. 
Osså lilla jag! Haha.
Asså jag är så nervös. Men det ska bli kul.
Men jag är nervös.
Nervös ja...
 
 
Skönt med helg. I vanlig ordning hamnade vi i svampskogen. Eller i jakt på svampskogar. Vi är fortfarande nya i stan!
Vill inte att hösten ska ta slut. Eller svampsässongen. Så mycket svamp i år. Så skojsigt. Vi fyller frysen och äter svamp mest hela tiden. Idag åt vi svampmackor till frukost! Gött
Vad gör man på vintern liksom. Fryser.. (har redan börjat frysa.. hyreslägenhet ni vet. Sov med tjocktröja och strumpor igår)
Jobbar ihjäl sig till jul. Skrapar bilrutor. Haha..
 
Nå. Inte vinter än. Men helgen går mot sitt slut. Ny vecka utan några större planer. Ska satsa på att träna nu. Måste skärpa mig haha.. kan inte sitta och titta på tekniker bara. Måste ju vässa dem också haha...
Så att jag känner ett liiitet lugn inför tävlingen. 
Till top