Vill ut och resa

Allmänt / Permalink / 0
Idag blev jag resesugen igen. När jag stod och begrundade min svenska pastamåltid. Makaroner och korv. Med ketchup på sidan. (Inte särskilt gott. Men barnen gillar det. Och när man kommer hem sex haha. Orhan ser dock lidande ut om vi äter pasta på detta viset haha)
Ja då längtade jag tillbaka Italien. 
 
Vi längtar till Kosovo också. Hälsa på i svärföräldrarnas nya hus och trädgård! Men vi ska ta det lugnt nu.
Ingen resa nästa år! Bestämde Orhan häromdagen.
Vi har ju dessutom köpt ny bil (änteligen) så..är på grön kvist haha.
Sen ska ju Orhans päron komma hit i höst så att dra till Kosovo då verkar onödigt.
 
 
Blev förfrågad om att följa med till Holland senare i höst. Ja men så sugen. Fast... ska jag hålla på och stänga butiken stup i kvarten? (Nån dag per månad haha) Är det dumt?
Men oh vore kul. Ska klura i veckan och bestämma mig.
 
Jag blir så rastlös av att gå hemma.
Man måste ha skoj att se fram emot!
 
Och vad ska man göra i jul? 
Till top