Det nya året!

/ Permalink / 0
Jag sover så länge nu för tiden. Vet inte vad som hänt med mig men jag är fruktansvärt trött. Tvingar upp mig vid nio tio kanske till och med elva fast jag egentligen skulle vilja sova mycket mer. Varför är jag så trött?
..
Idag är det nyår. Jag och Orhan har funderat mycket på vad vi ska hitta på. Till kyrkan i Älgarås? Syrran blev vi inbjudna av. Vi funderade på om vi kanske råkade ha några vänner vi glömt bort vi hade som vi kunde bjuda in?
Men det slutar nog med att vi kanske firar ensamma. Jag, Orhan och Natael. Känns inte så lockande att vara uppe med en bebis som vill lägga sig? Är man hemma kan man ju lägga honom normalt och vara fri!
Jag vet inte. Men det blir säkert lagom trevligt! Inte så speciellt kanske! haha...
Det känns som att nyår vill man fira med sina festliga vänner och just det har vi en otroligt brist på haha...
..
Gott nytt år! :D
Till top