Den eviga nattklagan!

/ Permalink / 0
Varför är det så obekvämt när jag just ska sova? Varför gör det ont just då?
Jag märker inte av nå särskilt på dagen. Men just när jag ska ligga där. Då får jag snurrar runt, runt, runt för att försöka hitta något som inte ska vara obekvämt. Och hela tiden håller magen och ryggen på! 
..
Bara några veckor till!
..
Måste väl finnas nåt knep? Eller är det bara att härda ut? 
Kan väl inte vara så vettigt att man inte ska kunna sova när man ska samla energi för att föda haha... :P
Näe.. så fort jag somnat så vaknar jag inte mycket mer. Bara då och då för att ändra ställning. Men då somnar jag lika snabbt. Så jag får helt klart nog med sömn! haha... Om inte så slocknar jag ju alltid som ett ljus mitt på dagen!
Men det börjar bli segt... Jag som redan har svårt att somna. Ja det är otroligt störigt!
..
Kanske ska ta en lång varm dusch... Så kanske i alla fall de där förvärkarna ger med sig för en stund. Sen är det bara att härda ut bebisens krumbukter och det faktum att kroppen helt enkelt är obekväm!
 
Till top