Natten innan..

/ Permalink / 1
Är i Norrtälje nu. Har haft en trevlig dag. Mest med mamma kanske men sen också med mormor och moster!
Orhan och Natael sover bakom mig på en madrass på golvet. Ska snart också hänga med dem och göra detsamma. (Länge sen jag och Orhan sov så tätt haha.. med bebis också! Mysigt det!) Men det är för tidigt att ens försöka sova nu. Vill inte ligga och grunna och planera i onödan precis. Ställde vi nog med tid före avresa. Hur lång tid tar det att amma i morgon. Kommer vi ihåg att lägga hårsprayen i stora väskan.
Ja ni hajar.
,,
Gör föresten inget om jag är trött. Då kan jag sova i morgon på resan. Vi är framme först halv sju och med tanke på att vi lämnar Norrtälje i morgon halv sju så kan man ju säga att resan tar tolv timmar!
Det är nog så trist. Särskilt bussen mellan Rom och Ascoli Piceno. Vad ska man göra där? Läser jag kommer jag ju spy... Får fotografera den glada naturen i centralItalien haha...
..
Snart börjar det...
God natt
#1 - - Bibbi:

Ha det så bra i Italien!!!!! Kram

Till top