Vecka 25

/ Permalink / 0
Igår gick jag ju in i en ny vecka! Så ska genast uppdatera! :D 24 veckor gången! 14 veckor kvar till den vecka då Natte kom. (Vet inte om det brukar vara så att man föder ungefär samma. Men jag har som fått för mig det. Vi får se, vi får se!)
Inte mycket mer att säga. Känner mig ordentligt gravid nu. Magen syns och går inte att dölja längre. Jag är gravid helt enkelt! :P Jag behöver ett par byxor!
Bebisen sparkar, sammandragningar. Ja samma gamla vanliga. Annars mår jag oförskämt bra.
..
Ser fram emot vecka 30. Inte så långt kvar! Då känns det som man tagit sig in på upploppet! haha... Och jag tycker väl att december ska gå snabbt. Händer ju så mycket. Mycket kul att se fram emot! :)
..
Lite fula kvällsbilder i köket! haha.. Men så står det till med magen just nu! ;)
Till top