Morsdag

Allmänt / Permalink / 0
Morsdag idag. Gabriel gav mig en present, inte en sovmorgon vilket ju kunde vara gulligt, utan att vakna glad! (?) Sådär bara. Hörde att han snackade och slog upp mina ögon. Då log han stort åt mig. Och började prata sig joller. Om det inte vore för att klockan var före fem hade jag tyckt han var supergullig. Men till slut gick vi upp, runt halv sex, och in till Natael som också vaknade. Så läste vi bok tillsammans alla tre. Mys!
..
Efter lunch åkte vi till Slätte och firade mamma där. :) Alla var trötta. haha men det var trevligt ändå, som vanligt. Smörgåstårta och chokladfondant a la Ulrika! :) Gott!
När jag kom hem igen hade pojkarna på något mystisk sätt hunnit vara ute och köpa blommor! haha... Visste inte ens att de hade egna slantar! Har mina misstankar om att de anlitat någon form av kurir!
..
 
Spännade färgkombination! ;) Ska sätta ihop en bukett av det nu!
 
Till top