Spidermans katter

Allmänt / Permalink / 0
Ligger och känner efter om det ska komma nå värkar ikväll.. Natt.
Men tvivlar på det. Tidigare har det småbörjat under kvällen men nu känner jag inget. Klart kroppen inte behöver göra på samma sätt varje dag men...
..
I morgon åker farmor också. Jaha.. Så gick det med den smidiga barnvakten. Haha..
Nu går det tillbaka till att ringa och väcka folk mitt i natten kanske.
..
Har varit en mysig dag ändå. Pepparkakorna blev sämst.
Vet inte om jag missade nåt eller om det var ett urdåligt recept. Kakorna är typ ljusa och smakar mjuk pepparkaka.. Med onödigt mycket socker.
..
Farmor däremot var optimisten själv och påpekade hela tiden vilken lättutbakad deg. Att kakorna var goda och spröda.
Måhända. Men det var inte pepparkakor.
..
Som tur var gjorde jag en liten deg. Brände en plåt och gjorde ett hus med barnen. Så inte så många kakor att tvinga i sig. :D
..
Ni ska få se lite bilder sen. Svarta Spidermans hus med två svarta katter och en väldigt svart ängel som smyger runt hörnet. (Ja inte slängde vi de svarta kakorna inte!)
Coolt även om jag gjorde det för snabbt och totalt glömde tak. XD barnen var nöjda i alla fall och det är ju det viktigaste. ;)
..
Julstämning här hemma liksom.
..
Dåså bebis. Sista chansen att komma under ett visst lugn och smidighet. XD
Tryck på lite nu!!!!!
Till top