Ja... Eller jag förstår ju inte det här snacket med att vara sig själv. Vem skulle man annars vara. När vi var i kosovo första gången ville orhan att jag skulle tänka på hur jag klädde mig och hur jag betedde mig. (Eftersom det tänks annorlunda där!) DET var ju fortfarande jag! Fast med mer täckande kläder och mindre flamsig. :) man är och beter sig aldrig likadant i alla situationer, med alla. Men det är ändå jag. Jag försökte ju inte spela någon annan när jag var i kosovo. 

Inför varandra är vi precis hur fria vi vill. Tror inte orhan lämnar mig om jag fiser precis. :)

 

8. Ert förhållande har utstått prövningar

Klart. Det var jobbigt i början. Att bli ett par. Att förstå varandra. Kultur och språk. Att förstå den andres familj. Vi har vuxit ihop. Ibland när jag tänker tillbaka förstår jag inte varför vi ville vara tillsammans haha. 

Det var tufft att få första barnet. Det var tufft att flytta hit. Kommer alltid nån tuffare period i livet. Men jag litar alltid på att orhan finns kvar även om vi inte ser varandra och surar ett tag.

9. När dina vänner klagar på sin partner står du frågande

Öh... Har väl sällan nå brutalt att klaga på men.. Kan klaga över att han spelar mycket fifa, att han inte vill köpa en större bil eller att han aldrig överaskar mig. XD ofta med glimten i ögat dock.  vi lever ju tillsammans 24/7. Klart vi tycker och tänker olika och stör oss på det. Men jag har nog aldrig varit arg på orhan och gått och klagat till någon annan 

Fast vet när jag var med i nån mammagrupp och de klagade (många klagade). Många mansgrisar fanns det. Då stod jag väl lite frågande!

 

11. Ni har samma mål i livet

Typ! Vi har planer för framtiden. Eller önskningar. Och framtiden är inte utan orhan! Vi planerar vårt luv tillsammans långt fram!

12. Det är din partner du vill ha – inte bara ett bröllop

Haha.. Jag fick bara min partner och jag är lite besviken. Näe.. Klart det var orhan jag ville ha. Annars hade jag ju inte gjort så. Det var ju ett val! Men det hade varit kul att få ha den festen. Vara riktigt vacker, stå i centrum med orhan, få fina bilder, träffas med båda våra familjer, ordna en riktig fest med god mat, blommor, underhållning!

Nu har vi ju bestämt att det inte blir någon fest och jag överlever nog! Ska se till att vara vacker och ta fina bilder ändå framöver. Får ordna fest för nåt annat istället! ;)

13. Ni känner varandras familjer och vänner

Jag har ju inte riktigt en egen relation med orhans päron eftersom jag inte förstår dem haha. Men jag trivs i deras sällskap. Tänker på dem, tycker det är trevligt att ses på skype och kan läbgta dit. Och hans syskon har jag kul med. Hängde ju lika mycket med brorsan som med orhan då när vi blev ihop. 

Orhan känner min familj. Känns som om han skulle kunna hänga en dag med min mor, far eller syster utan att jag var med.

 

14. Era vänner och familjer gillar er ihop

Det hoppas jag. Annars verkar de hålla det för sig själv. Har inte hört några klagomål alltså. Klart i början kom väl bådas våra föräldrar med (möjligen min pappa var tyst!) med invändningar. Men när vi bestämt oss var de glada. :) 

15. Ni är ett team

Absolut! Vi gör allt tillsammans. Tar beslut tillsammans. Finns för och hjälper varandra med allt. Stöttar varandra i egna drömmar och mål! Vi jobbar tillsammans för vårt gemensamma hem. Allt är vårt tillsammans. Har inget eget som den andre inte får ta del av.

Det är vi två helt enkelt! 

 

..

Lite osäkert om vi bör gifta oss alltså. Eller? Haha.. Men det är ju som sagt redan gjort så bara att hålla fast vid honom. ;) Det tänker jag!