Tre små bästa vänner

Allmänt / barn / Permalink / 1
Tre nybadade pojkar med fika i magen. Trötta och gosiga. Helt inne o bolibompa.
Haha då känner man sig extra kär. När de bara sitter där och ser söta ut.
Och snart somnar.
Låter hemskt men tror nog många föräldrar håller med mig.
 
Längtar efter att leka med dem. De händer inte varje dag att jag längtar efter det men jag har haft att göra hela tiden på sistone känns det som. Så har som inte hunnit med nåt sånt. 
Jag vill typ ut och bygga en snökoja nu när det är så bra kramsnö. Höga snövallar att gräva i. 
Ja nu ska vi ju iväg, får se vad det är för snö när vi kommer hem. Men jag måste helt klart hitta på nåt med dem!!!
 
 
På nåt sätt är de ju ändå tre av mina bästa vänner. Trodde aldrig det innan. Att man ville hänga med småbarn.
#1 - - Den Veliga Modern:

Å va go! Jag minns hur det var. Kommer ihåg när min förfödda sov i vagnen när jag var i matbutiken och en personal sa: Nu är han snäll va? <3

Till top