Att sova någon annanstans

Allmänt / Permalink / 0
Nu ligger jesaja hos brorsorna. Haha ska se hur detta slutar.
Att få honom att somna tog mig tillbaka till Gabriel. Det där leendet. Plötsligt sätter han sig upp och tittar sig runt med busiga ögon.
"Nej ligg ner!"
Det är som att det inte går. Nyfikenheten och spänningen går över tröttheten.
 
Höll fast honom i låret. Då kommer man ingenstans. Prova.
Gjorde så med Gabriel också.
Inget de skrikit eller blivit ledsna för utan de har bara kämpat lite, insett att det inte går och kommit till ro.
 
Tillslut låg Jesaja som han alltid gör. Blundade, pillade på lappen på bobbo och somnade långsamt in. 
När nappen föll ur då sov han. Så söt.
 
 
Men insomnandet var ju inte min oro utan vad händer nu? Om/när han vaknar?!
 
 
 
När Gabriel flyttade över blev det fantastiskt.
Alla sov gott!
De glada dagarna höll till Gabriel blev 1,5. Då började han gå upp och sätta sig i soffan mitt i natten eller komma till oss och sparka mig i huvudet.
Tider det. Sen kom Jesaja. Ja så sen dess har jag sovit sämre haha..
 
Ja men nu ska vi se hur det går för Jesaja!
Till top