Klart och betart!

Allmänt / Permalink / 0
I morse gjordes affären klar. Åh hemska saker. Så mycket pengar har jag aldrig skickat iväg så där bara. En stund fick jag vara rik! :P Eller det har jag väl varit några veckor men först nu samlade jag ihop allt på samma ställe. Fick ringa banken först och be dem höja gränsen. Bara en sån sak. De undrade om jag ville höja den permanent...
Öh nä nån måtta får det väl vara. Tänkte inte ta ut så mycket lön...
 
Men nu är det klart. Bilen har vi här hemma. Alla papper påskrivna. I morgon ska jag hämta nyckeln och ta emot mina första varor. Dessutom kommer nån som fixar larmet förbi och kanske kassan också!
Har ringt lite samtal... Nu tar jag semester idag och pysslar vidare ikväll med nån mailadress.
 
 
Känns faktiskt skönt nu när det är klart. När pengarna är borta. Nu kan jag släppa den oron. Det kan bara gå bättre nu.. förhoppningsvis. Nu kör vi och jobbar på! Nu ska här göras fint och sättas igång. 
Idag är sista "lediga dagen" och den är galet för varm. Hade en planerad dejt med en kompis men det blev avbokat idag så nu funderar vi på att gå och bada istället. Men vi väntar tills det är liiiite svalare annars lär vi ju kolapsa på promenaden.
Gick ju förut in till butiken med pojkarna i barnvagn. Orhan var med också eftersom vi skulle till hyresvärden en sväng också. Sen körde Orhan bilen tillbaka så jag gick själv.
Svetten formligen rann nerför mitt ansikte. Helt hysteriskt! Så lång prommis är det inte. Men i denna värmen. Plus en barnvagn med punktering. (Som vi aldrig kommer laga)
 
Har velat fram och tillbaka med när jag ska öppna men nu lutar det åt på Onsdag nästa vecka. Åttonde. Ni kommer väl då?
Till top