Brudbilder

Allmänt / Permalink / 0
 
 .
Lite resultat från fotograferingen i helgen. Tycker det blev riktigt fina bilder. Gör ju stor skillnad med fotograf och riktig utrustning.
Kul. Har fått flera nya följare på insta att glädja mig över än så länge. Vilket inte är fy skam. (Så länge de bor i närheten) Fler att sälja fredagsbuketter och göra reklam till. Hoppas på lite bröllopsbeställningar till våren också. (Det är ju till våren jag antar folk planerar nu. Och då bröllopssässongen ordentligt sätter igång)
 
Idag ska blommorna till fredagsbuketten bestämmas. Mariestadstidningen kommer förbi och vill prata om sin nya sajt.
Har nåt begravningsarr att fixa.
Och jag tror jag bör sätta igång med lite gravpynt. Har  börjat droppa in folk och fråga efter det. (Jag tänkte att nästa vecka var rimligt att börja smyga igång men tydligen inte. Ja, detta är ju som mitt första upplärningsår för allt sånt här.
Ska fråga nån skogsägare om jag får plocka lite material i skogen i helgen  (Köpa rödgran liksom...)
Lite ljungkransar får duga nu. Folk köper ändå ingen ljung. Sommarn tar ju ALDRIG slut!
 
Blir en trevlig fullspäckad dag. 
Till top