Fredag!

Allmänt / Permalink / 1
Åh vilken fredagsfeeling. En riktigt bra dag. 
Har varit full fart hela tiden. Fredagar brukar vara så. Eftersom jag ska få ut bilder på fredagsbuketten känner jag stress över det. Samtidigt som kylen alltid är full av massa ofixat som kommit in kvällen innan! Man vill få lite färdiga buketter för det är mest buketter till helgen såklart.
Gärna några krukväxter också!
 
Nu denna gång var det dessutom bröllop som ska hämtas ikväll. Jag firar ju ett år och ville få i ordning några buntar ut på trappen! 
Stress. Jag har fortfarande inte fått ordning i kylen! Haha. Men dagen är inte slut än!
 
 
 
Men kul stress. Men nu krävde min kropp paus. Värker i hela ryggen. Just typiskt. Men jag är glad. Mycket glad.
Så kul med bröllop och mycket att göra. Och dessutom har det kommit folk och gett komplimanger. Stannat och beundrat de annorlunda snittblommorna jag har där ute. Småpratat. Ja när jag inte har min kollega i butiken så är jag hemskt glad över folk som kommer in och berättar lite om sin tomatplanta, fynd på loppis eller barnbarn! Ja jag tror alla andra känner att det är Fredag också!
 
Precis vad jag behöver efter en ganska seg vecka.
 
Ska försöka få igång fredagsbuketten igen efter en lite seg period. Älskade ju fredagsbuketterna. Men på slutet blev det bara tråkigt eftersom så få beställde. 
Men nu kör vi igen! Om jag tycker det är tråkigt klart andra tycker det är tråkigt också!
Så ska göra lite reklam!
 
Nu är det eftermiddagslugnet. Känner typ för att gå hem och pussa på mina pojkar. Man ska sluta när man är på topp! haha
#1 - - Angelica Wåhlin:

Låter sammantaget som en bra fredag trots mycket att göra! Hoppas att helgen fortsätter i samma anda :)

Svar: :)
Petra Gashi

Till top