Jul jul, strålande jul

Allmänt / Permalink / 0
Julen avklarad. Nä det är inte alls samma sak nu för tiden. Man ser fram emot det för barnens skull och sen är det ett evigt organiserande. Ja jag ser fram emot maten. Men man blir ju alltid mätt för fort. Just typiskt.
Det där mysiga som fanns som barn är verkligen puts väck.
 
Vi firade hos mina päron med min familj och Orhans päron såklart eftersom de är här än. (Så fick de uppleva en svensk jul haha)
 
Julen i butiken gick galant. Sålde rekordmycket och. Ja det var en kul dag. Roligare med massa jobb med kunder i butik än att göra bud och känna sig häktad. Mycket bättre än förra julen. Men man måste ju lära sig! Fick iväg buden på morgonen och sen kunde jag helt hänge mig åt kunder.
Fattar knappt vad jag sålde. Hade ju så lite kvar. Och butiken känns inte heltom ut nu heller.
 
Nu har jag gottat mig i dagarna tre. Tog med Orhan på hotell som födelsedagspresent till honom. Så vi har roat oss i Örebro. Badat bubbelpool. Köpte hem lite smått och gott och bara slappade. Idag shoppade vi. 
Och nu är det tillbaks till jobbet. Två arbetsdagar. Haha lagom lång vecka och sen nyår innan lite semester igen.
Kommer vara lugnt nu innan nyår också. Tid för städ och röj av jul.
 
Får se vad nyår blir. Ja förutom att jobba. Har lite lösa planer. Så vi får se vart det landar!
Till top