Män i kostym

Allmänt / Permalink / 0
Plötsligt kliver de in två snubbar som ser ut att tillhöra typ marinkåren eller nåt.
"Hej hej nu är jag här igen!" säger den ena.
"Jahaa. hej hej!" Hade inget minne av honom. En iklädd såna kläder borde jag väl komma ihåg. (Det slog mig inte då att de kanske inte bär uniform jämt och ständigt!) Funderade om det var nån sorts polisuniform jag inte sett förut. för poliser brukar det ju ramla in här emellanåt!
"Ja och vi ska väl ha samma igen till min kompis här!"
"Ja samma igen.. jaha då ska vi se..." (Mitt huvud skriker aaaaah)
 
 
 
När vi började diskutera vilken blomma han skulle ha då kom jag på vem det var och vad han köpt. Meeen ah vad jag blir nervös när folk säger så.  Egentligen vet jag inte varför. Jag har väl ingen skyldighet att komma ihåg folk.
Tycker ofta det är yngre män. Men jag tror att de lite måste ursäkta sig för att kliva in i samma blomsterbutik mer än en gång per år! Som att det är lite pinsamt och hej och hå här kommer jag igen vad tokigt!
 
Brukar du anta att de som jobbar i butik minns dig eller inte?
Jag vet faktiskt inte vad.. men jag besöker ju så galet sällan butiker haha...
 
 
 
Till top