När det blir helt fel

Allmänt / Permalink / 0
Idag hade jag bud till Töreboda och tänkte jag får nog stänga tidigare för att hinna hem med tanke på att vi skulle besöka Nattes nya skola ikväll.
Pfft. När jag väl lagt ut på alla medier att butiken ska stänga tidigare så ringer Orhan och säger att skolbesöket är i morgon.
...
Jahapp.. Ja nu har jag ju likväl lagt ut informationen. Haha... Det var likväl århundradets sämsta dag så deppade inte för att behöva gå tidigare!!!
 
I morgon ska jag dekorera salen för näringslivsgalan. Låter större än vad det är. De hade inte så megastor budget. 
Har vetat om detta sen Januari. Vilken blomma det skulle vara. Beställde i god tid. Blå hortensia. Och fick hem.. tadaa. Rosa-lila.
Seriöst. Jag blev typ ledsen. Så otroligt pinsamt. Jag menar. I Januari får jag uppdraget. Blå hortensia. Och så ska jag dyka upp med rosa...
Ja för det var sista leveransdagen innan galan skulle ske så jag skulle inte kunna beställa hem nån annan.
 
 
Skickade en bild till min försäljare hos grossisten och frågade vad som hänt.
Haha hon reagerade lika panikartat som mig och beställde genast hem blå hortensia och lovade ordna detta. (Det var alltså inte hon som skött min beställning innan) Nu ska de vända på hela morgondagens tur. (Jag ligger sist) Så att de kommer först till mig.
Nästan lite för fint för att vara sant. 
 
Men då får jag min blå hortensia och kan dekorera salen i Rätt färg!
Till top