Ost

Allmänt / Permalink / 0
Instagram måste tro att jag älskar ost. För det är det jag får se.
Ni vet när man vill förströ tiden med att titta på små klipp. Ja då dyker de upp. Ost och blommor.
Och för all del. Ost är intr fel. Men det finns GRÄNSER!
 
De börjar med att steka en liten biff som de fyllt med ost. Mm inte illa.
Lite ost på. Tja varför inte.
En annan sorts ost på den osten. Rediga högar. 
Okeeeej kanske är onödigt?
De lägger in köttbiten i lite bröd och lägger på en till riven ost för att gratinera. (Ungefär nu börjar det vända sig i magen)
De tar ut och häller på massa ostsås, majonäs.
Och mozzarella för att gratinera igen och sedan servera med en mac and cheese gjord på 4 sorters ostar.
 
Aaah ooost
 
 
 
Asså jag tittar gärna på måltidstips men ost? Så mycket. Så flötigt. Det är bara för mycket.
Ja är det inte ost så är det friterat i friterat i friterat med majonäs och bacon.
Hur ska jag bära mig åt för att se normal mat?
Orhan får se kött på sin insta. Kött och fotboll. 
Det låter rimligt. Men har jag nån gång ens sökt på feta amerikanska måltider eller vad?
Till top