Övertaggad

Allmänt / Permalink / 0
Slumrig dag. Tror veckan har kört lite på varannan dag principen. En bra dag, en prutt, en bra dag...
Men i morgon är det fredag och full fart igen. Kulen är full med snitt. Jag har begravningar att köra it.
Beställningar på fredagsbuketten har börjat ramla in redan. Så roligt att intresset för det vaknade till liv igen! 
Tänkte i sommras att nu antingen skrotar jag det eller satsar lite!
Och det verkar gett resultat!
Eller är mina höstbuketter vackrare än på våren? Vill vi ha mer snitt på hösten.?
Vem vet? Jag är glad!
 
 
Fick en kul beställning på buketter med mixat torrt och färskt och jag kände direkt hur bruna, brända toner skulle passa perfekt in hos henne. Förurom att se awesome ut med torkat!
Ja och nu är jag så taggad så jag inte kan sova. Har alltid (överdrivet sagt) velat göra en brun bukett.
Blomsternörd..
 
Känner mig redo för att tävla också. Har fyllt huvudet med ideer. Testat lite och kikat på vad som gjorts fört. Vilken nivå det är. Man har kort tid på sig. Ingen sätter igång och gör nåt galet otroligt. Även om såklart de som tävlat mer säkerligen tänker bättre, snabbare.
Jag klarar detta!
 
Tagga tagga
Hur ska jag somna?
Till top