När jag är nöjd som egenföretagare.

Allmänt / Permalink / 0
Längtar mig sjuk efter ett hus just nu. det kanske är att sommaren kommer.
Samtidigt är det kanske bra att det inte är dags än för jag drömmer om att få odla massa (svarta blommor och MAAAASSA grönsaker). Ha djur av olika slag. (svarta djur såklart) Och jag tror inte det är kompatibelt med att ha en egen butik. Finns ju gränser för hur mycket man ska ha å göra per dygn.
 
Först ska jag kasnke vara nöjd med att vara egenföretagare. Eller ha så många anställda så jag knappt behöver vara där. (det sista låter hemskt tråkigt.. Ansvaret som egenföretagare fast ha andra som gör allt det roliga. aaah. Så just den iden tror jag att jag skiter i.) Möjligen minska ner företaget. Att bara jobba på beställning. Och inte ha en sån där öppen butik. 
 
Ett hus. Svart hus. Massa svarta djur. Självförsörjande på kött och grönsaker. Lite så tänker jag.
Sitter och googlar och läser om vad de olika djuren behöver. Vad de kan kosta. Inspireras av andra som lever den typen av livet.
 
Ja det är inte på g än. Många steg kvar.
Men drömma går ju. drömma om djur och grönsaker...
 
 
Till top