Vad väntar i år?

Allmänt / Permalink / 0
Butiken är så fin. Och jag är så taggad inför ett nytt år. Elelr tja..
Har inte så många planer för året. Brukar skriva ett inlägg om planer och tankar.. mål. Men jag vet inte.
Företag, företag, företag. Ungefär så tänker jag nu för tiden.
 
Ska väl fortsätta bli bättre på det jag gör. Bli av med sista skvätten av tråkiga lånet. Fortsätter hoppas på att bli någon anställd i företaget.
Hoppas på många bröllop i år. Vore kul med nåt stort. Eftersom förra året var mitt första och det var över förväntan med antal bröllop så vet jag inte vad som väntar. Om det var ovanligt många som gifte sig eller om det är normen? Jag menar. Så stort är väl inte Mariestad. Förra året hade jag redan 3 bokningar nu tror jag. I år är det.. lugnt än så länge.
Vi får se. Ska börja marknadsföra.
 
Har redan börjar planera sommaren. Det blir norrut. Vi ska hålla igen på utlandsresor och såna kostnader. Så försöker tänka billigt.. norrut. Jag är sugen på att fiska. Det är vi nog båda... Och FJÄLLEN. Jag har ALDRIG vandrat i fjällen. Små dagsutflykter men... 
Orhan är inte så taggad på såna ideer. Sen vi fick barn har han tappat lite av äventyrslusten haha... Men att fiska och tälta lite tänker jag. Vi behöver kanske inte gå såna vandringar uppför extrema sluttande berg. Tälta vid vägen. Haha
Barnen är i alla fall taggade på min ide. I Värsta fall får jag väl traska runt lite med dem.
Sitter i alla fall och klurar på vars man kan åka. Där jag inte varit. Vilket är mycket. 
 
Laisaliden 2017. Vår spontana lilla "weekend" till Hemavan när Natael undrade om det fanns berg i Sverige.
 
Inga stora händelser väntar för övrigt. Vi ska bara knega på. Det är planen. Inga projekt i sikte. Absolut inget hus i sikte. (Om vi inte vinner en redig summa pengar) Inga förändringar här. 
Finns inte mycket att säga om 2020.
Förutom att jag ska bli en ÄNNU bättre företagare haha.
 
Till top