En blandad middag!

/ Permalink / 0
Vi sitter med varsitt glas äppeldryck med ciderkaraktär och roar oss vid varsin dator. Orhan spelar Pes. 
Tror jag snart ska ta mig några kraft-tag och städa Tamars toalett och packa. Fundera lite på vad som kan behövas i morgon. Så slipper jag stressa på morgonen när jag är så trött så huvudet vill falla omkull!
..
Måste nog äta också. Mår lite lagom småilla. Har kvar några revben, bröd och sås. Även några pannkakor som Orhan gjorde i morse. Dessutom fick vi Ris a la malta från mor idag. Låter som en fin blandad buffe! ;)
..
..
Tamar snusar i kökssoffan bredvid mig. Tror jag kommer sakna henne nu. Hon har varit så fin på sistone. Så kärvänlig. Beror kanske på kylan. Att hon inte kan gå ut. Då duger matte som underhållning.
Men jag klagar inte...
..
Djupt blogginlägg. Nu ska jag peta i kylskåpet efter middagen...
Till top