Graviditet på nya nivåer!

/ gravid, illamående, tomat / Permalink / 0
Idag spydde jag för första gången. Coolt ha? första graviditets-spyan ever!
Det hela började med att jag försov mig. Något så galet mycket. Klockan fem vaknade jag och rusade iväg. Hann då alltså inte äta något. Tog något snabbt att äta på i bilen. Fick bli körsbärstomater.
 
..
Mådde illa precis hela tiden. Om det var brist på medicin, mat eller stress. det vet jag inte. Orhan var med mig, det var skönt.
När allt var klart kom det. Ja när allt är över då kan man ju släppa loss? Slängde mig ut ur bilen och stod och grinade vid vägen. Gjorde ont i magen. Trodde jag skulle svimma. Jag la en rejäl ketchup där vid vägen... Tror tomaterna var alldeles för hårdsmälta för att börja dagen med.
..
Vi kom hem runt nio. Efter att ha tankat och spytt. Mår bra nu förutom en evig hosta och huvudvärk! Har ätit. Ska nog sova lite sen också.
Se vad du stället till med lilla bebis!
Till top