Alla i köket!

/ Permalink / 0
Idag var familjen samlad i köket. Tillsammans med Orhans familj! haha.
Orhan gjorde middag med assistans av sin mor. Gravo! :) Gravo är ju en bönrätt och eftersom jag försöker undvika just sånt för Nataels mages skull gjorde jag en spaghetti bolognese till lunch. Så kan jag äta en lättare gravomiddag sen! :P
Natael låg på golvet och kom då och då upp för att flirta lite med sin farmor och farfar!
..
Mysigt värre att laga mat tillsammans! Även om Orhan höll på att svettas ihjäl av värmen från alla kastruller och stressen från en hojtande son och hojtande mor.  Haha..
Nu sitter vi och slappar i soffan. Natael sover. Vid fyra ska vi träffa familjen. Min familj. De ska sporta. Jag ska roa mig med annat. Om tjugo dagar ska jag på kontroll. Då får vi se om min kropp ordnat sig. Tänker vänta tills dess med att bada och idrotta! :P
Till top