Vad gör man nu på semestern!?

/ Permalink / 1
Nu har jag jobb. Då blir det ingen semesterresa. Lite trist men.. ändå värt det såklart!
Orhan börjar jobba i Augusti. Då jag slutar jobba. Jag ska flytta min semester från tidningsbuderiet till Augusti.. men Orhan kan inte flytta sin från juli! XD
Sååå.. Ja denna sommar blev mer och mer hemmastad.. Började med planer på utlandsresa. Förändrades till en norrlandstripp. Nu blir det väl en cykeltur till Torsö! Haha...
..
Nej.. nåt kul ska man väl kunna hitta på! Helgerna blir ju trots allt fria vilket är högst ovanligt för oss!!!
Finns det någon fantastisk stad man bör besöka. Som kanske en ettåring kan uppskatta också. Eller inte staden alltså. Men en stad med något i för en ettåring..
Hm... djur kanske...
.
Ska i alla fall kluras på. Något vill man ju göra!!! Annars blir det ju en seg sommar. Eller så lägger vi alla semesterpengar på inredning och gör det skitsnyggt i vårt nya hem. Så kan alla komma och spendera sina semesterdagar hos oss istället! Eller?
Kanske göra ett megaparty på Nataels födelsedag! Tror jag sääääääkert han skulle uppskatta!
..
Förra året var vi en weekend i Karlskrona. I juni. Sov en natt i bil och en natt på hotell. 
Har tänkt det. Lite vild semester i tält eller bil. Är lite sugen på att fiska! Men kan man göra det med en ettåring? Nån som har stor erfarenhet? Tänker om det bara blir.. seeeeegt!
 
#1 - - Anna:

Jo du satt i sele på Christers mage med myggnät över vid en sjö i Tornedalen. Dessutom vid Vojmån till midsommar. Men då var du bara ett halvår förvisso. Det var samma år du fjällvandrade.

Till top