Släkten!

/ Permalink / 0
Sitter och myser med Orhan och äter choklad. :) Har varit borta typ hela helgen. Hälsade på päronen från igår.
Under Lördagen var vi på julmarknaden också. Inte så kul, mest bara lotterier. Men vi fikade och shoppade lite kläder åt alla utom mig! haha. Finns ju inga gravidkläder i Mariestad!
Åkte sedan direkt vidare till Slätte!
..
Anledningen av besöket till mor och far var för att vara med vid Meleks barnvälsignelse idag. Hade tänkt åka dit idag men åkte en dag tidigare. Trevligt och livligt!
På vägen dit passade ljuddämparen på att gå sönder lite mer och nu låter våran bil verkligen som ett flygplan. Om man blundar kan man låtsas att man är på utlandsresa. (Nu blundar inte jag när jag kör bil men om man satt bredvid)
..
Har varit en trevlig lite utflykt hur som helst. Träffa familjen. Fått sakna Orhan lite extra också! Känns bra att vara hemma i lugnet. Det blir otroligt intensivt när alla barnbarn är samlade! haha. Då uppskattar man sitt tråkiga hem lite!
Fick i alla fall sova lite idag. (Brukar ju inte sova Söndagar) Och jag var då verkligt trött för jag sov då oväntat länge utan att vakna till något. Blev chockad när jag tittade på klockan. När sov jag så djupt senast?
..
Barnen livade upp kyrkan också. Natte och Ezekiel gick på reservenergin och sprang runt och stökade precis hela tiden. hahah
 
Till top