Kaffe!?

/ Permalink / 0
Min kaffeäckelkänsla har typ gått över. Otroligt. Sist kunde jag dricka kaffe runt vecka 30 eller nåt... Minns inte.
Eller denna gång har jag kunnat dricka kaffe men aldrig varit sugen. Har druckit en kopp när jag fått besök, varit på besök eller på restaurang.
Nu när jag sov över hos mamma och pappa drack jag hela två koppar en dag. Kanske det tog helt kål på mitt osug. För nu är jag sugen och kokar faktiskt en kanna. Trots att jag är helt ensam hemma. Med Natael förstås.
..
Hade gärna tagit lite godis till kaffet men Natael vägrar ta sin tupplur. Han hittade godispåsen i morse och har redan ätit sin ranson för den här veckan!
Det är en av de lite klurigare sakerna med barn. Man kan som inte ta en liten godbit när som helst. För om jag njuter av en mörk choklad så är Natael på den nivån att han proppar munnen full! Och ehm... Nej jag vill inte ha en speedad unge. 
..
Kaffe får duga. Kanske att jag kan råka ta lite mörk choklad när Natael gör något i ett annat rum! hehe... Just nu håller han på och gör kullerbyttor med en nalle i gästsängen...
..
Kämpade i en evighet för att ta en bild där inte mina gravidbomber hamnade i fokus. Tror jag får sluta ta med webkameran. Blir ju som lite underifrån. Då skulle syrran bara klaga. Hon blir alltid så besatt av mina bröst!
Men det är väl inte mitt fel!!!!!
 
Till top