Snopet

Allmänt / Permalink / 2
"Erat bord måste ha försvunnit i posthanteringe. Tråkigt när sånt händer. Går inte att få tag på ett nytt. Hej då!"
Jaha.. Inget bord för oss alltså. Känner mig rent av nollställd. Det var det enda bord jag hittade, som såg precis ut som jag vill ha det, för det pris vi max kan tänka oss att lägga på ett bord.
Och plötsligt är det en djungel. Så många bord att välja på... så många stilar... vad vill jag ha?
..
Men ska ta tag i det ikväll. Vi måste ju ha ett. Det är trist att vara utan. haha. 
Orhan jobbar hela eftermiddagen-kvällen-natten-förmiddagen och kommer hem vid tre. Så tills dess ska jag hitta ett. Det är mitt mål.
..
Vårat bord.. vilse i Sverige!
#1 - - Anonym:

Men what!? Det var de sämsta !! Men du hade inte betalat det än va ? Nån ersättning borde ni juh ha !

#2 - - Linda Knutsson:

Men what!? Det var de sämsta !! Men du hade inte betalat det än va ? Nån ersättning borde ni juh ha ! Passa på o kika på alla mellandagsreor som är nu :D

Svar: Ja butiken hade ju lagt ner så de skickade bara ut de beställningar de hade som det sista. Och vårt bord försvann. (?) Jag fattar inte. Det borde ju vara någonstans då? eller?Nej det har vi ju inte. Tack och lov. De ska ta bort fakturan så snart som möjligt.
Någon ersättning sa de inget om. De tycker väl inte det är deras fel. :P
Vi har redan kikat lite nu men de finns som inget vi absolut vill ha.. om vi inte vill betala mer men de har vi inte lust med! :P
Så jag måste ändra ide i huvudet. Inte det lättaste! Men ska kika ordentligt ikväll! :)
Petra Gashi

Till top