Utan mat i sista tiden!

Allmänt / Permalink / 0
Igår var det 3-årskalas för hela slanten. Festligt värre. Hamburgare och en fantastiskt fluffig tårta a la syrran! :) Ezekiel festade loss i bara mässingen med cykelhjälm och skor. Cyklade, spelade basket och bandy. Kan det bli bättre. 
Snart är det födelsedag igen så jag ska inte behöva gå utan att fira så länge.. haha sommaren är extremt festlig.
..
På kvällen hemma slog det mig att jag lämnat all Gabriels mat hos mamma och pappa. Ve och fasa.
Kollade klockan. Den var 21:52. Ica stänger 22!!!! 
"Ska jag springa? Hinner jag?!" Frågade jag.
"Nääe.." sa Orhan.
"Men vi har inget annat, jag måste springa!"
"Ja men spring då!"
..
Med springa menade jag självklart bilen. Jag är inte sån att jag tror jag springer någon/några kilometer till Ica på 5 minuter. Hm vet inte hur långt det är dit. Men jag är säker på att jag bara hunnit till syrran och sedan stått där och flämtat. Fast vem vet. Kanske har de mjölkersättning på statoil?
..
Brände iväg i bilen och hann precis fram. Klockan var 1 minut i! hahah.. Rusade in och försökte visa att jag var stressad så de skulle fatta att jag inte var en sån där störig person som kommer några minuter innan stägningsdag och njuter av livet i butiken! haha (Sånt är ju extremt frustrerande när man bara vill hem!)
Hade nästan kunnat krama kassörskan!
..
Vad skulle jag gett annars till Gabriel på natten liksom? Bröd? Sockervatten?
 
Till top