Hej då!

Allmänt / Permalink / 0
Ja nu föll poletten ner. Orhan försvinner.
Känns riktigt jobbigt att gå och lägga mig nu. Med barnen i ett annat rum sover Orhan. Han går upp i natten. Jag sa inte ens hej då innan han la sig ju!
Tokigt.
I morgon när jag vaknar är han borta.
..
Vill vara med honom och möta det nya. Vill höra från honom hur dagen varit. Visst man kan ringa men då kanske han ringer precis när jag byter bajsblöjor eller jag ringer han när han precis tagit sig en tupplur. Ja jag tycker vi oftast brukar ringa varandra vid dåliga tider och bli irriterade på varandra haha...
Näe jag vill vara där. Resa med honom upp. Packa upp och fixa lägenheten. Inte sitta härifrån och småbråka eller se på hur han ställer in saker på heeelt fel ställen i köket. 
Att vara så långt ifrån honom.
..
Ja, just nu känns allt lite överdrivet tungt. Mår rent av illa när jag tänker på att jag ska jobba, ta hand om barnen. Fixa nyckeln till lägenheten. Besiktning osv. Övermäktigt liksom!
Uff. 
Blir nog bättre i morgon!
Till top