Lejon!

Allmänt / Permalink / 0
Svamp är nästan det enda jag tänker på nu. haha
Orhan skulle på intervju i Undenäs, så jag följde med. Ja jag kände som på mig att där finns det svamp. Efter att jag var där såg jag ju inte annat än skog.
..
Älskar att plocka svamp i sällskap av Natael. Han tycker också det är kul! Kul bara att gå i skogen med han, finns så mycket kul att titta på där. Till skillnad mot att sitta hemma. Då vet jag inte vad jag ska prata med honom om eller göra.
..
Sen helt plötsligt ville han inte alls vara med. Skulle sitta i bilen. Han oroade sig lite för risken att stöta på lejon.
"Har du blivit en sån där tonåring nu? Som inte vill vara med mamma och göra hennes pinsamma saker." undrade jag.
"Ja! Sitta bilen!"
..
Bra dag hur som helst. Orhan fick jobb. Jag hittade svamp.:) Varmt och skönt också. Hände en liten olycka i bilen så min jacka blev förstörd. Men gick bra att gå runt i bara linne.
..
Rensat (kanske inte så bra rensat ser jag på närbilden haha) och redo för att förvällas.
 
Till top