Nu är det nog!!!

Allmänt / Permalink / 0
Har varit feberfri.. Tyyyyyp... Idag. Det kom någon dipp på eftermiddagen då jag frös ihjäl och somnade... Men sen under 38 och.. Nu tror jag det är helt normalt.
..
Förutom denna eländiga rethosta. Och näsa. Och trötthet.
Ska jobba i morgon. Var nära att sjukskriva mig. Men satsar. Kort dag... 12-16.
Kanske taskigt när orhan är sjuk fortfarande. Men han lämnade mig i feber ensam med natte otaliga gånger. Haha...
..
Näe jag Hoppas han blir bättre i morgon. Inte kul att sköta barn sjuk. Tycker han borde det. Alla vi andra har ju börjat bättra oss... Typ...
..
Vi tog oss ut och handlade idag. Hela familjen feber. Haha... Måste varit en tragisk syn men butikerna var tomma. Antar många grillade? Tittade på eld? Firade valborg? Ja vad man nu gör då. Inte en högtid som legat mig varmt om hjärtat.
..
Nu ska jag sova ordentligt och vakna som en ny människa. Blir mycket knark i morgon!!!
Till top