Allt löser sig...

Allmänt / Permalink / 0
Fick änteeeligen veta hur stor tjänst jag har framöver. 50 procent. Självklart mer vid högtider. Precis vad jag önskade faktiskt. :) Så jag är väldigt nöjd. Hade inte klagat om jag fått mer men kände att 50 blir bra nu med småbarn och ny bebis på g! :D 
Höll på att skriva min första fasta tjänst.. hehe.. men då glömmer jag ju mina fantastiska karriär som tidningsbud. 
Bortsett från det. Min första fasta tjänst inom det jag faktiskt är utbildad.
Nöjd!!!
..
Så ohyggligt trött idag. Gick runt och gäspade hela tiden. På rasten höll jag på att somna, kände hur ögonlocken blev tunga. Stod och hängde över disken emellanåt sista två timmarna. 
Får väl lägga mig tidigt ikväll. Vilket jag alltid tänker. Men det är ju så trist. Slösa bort egentid på att sova!?
De andra verkar redan ha lagt sig. Även Orhan.. de somna alla tre i vår säng? Undra om jag får plats sen. Förstår inte varför de lagt sig där?
..
Orhan ska på intervju på fredag. Hans nuvarande chef vill ha kvar han och kämpar på för att det ska finnas nåt jobb kvar.
Allt känns liksom så.. bra nu. Jag fick 50 procent. Allt kommer lösa sig och falla på plats. Allt pussel med barnens förskoletider kommer bara ordna sig. Har inte varit orolig men... jag vet inte. En liten stress kanske har funnits. Inte för för försörjning utan för förändring.
Så känns det. 
Känner mig tacksam!
..
 
 
Till top