Snart ett år!

Allmänt / Permalink / 0
Snart fyller lillpojken ett. Det är sannerligen på barnen man ser att tiden går. Så stora förändringar och åren, på dem är ett år verkligen ett år.  Ett år är en lång tid!!! Att jag fyller 25 är däremot inte långt från 23..22, 20.. Ingen större skillnad. Och jag tycker faktiskt det inte var så länge sen jag började gymnasiet.
Barnen är en påminnelse.
..
Tiden går... 
Ja det var nyss jag och orhan låg och snacka om ett syskon. Planerade. Och nu springer han runt här hemma! Klättrar, ramlar och äter mest frukost av alla!
När hann jag vara gravid och ta hand om två barn. Vad har jag gjort all denna tid?
..
Ser fram emot att pojken fyller ett. Kommer inte bli nå party precis men jag ser fram emot att få göra tårta. Haha...och jag längtar faktiskt bort från bebistiden och ser fram emot allt kul jag ska ha med två "barn".
Hela ett år.
..
Min mobil är ideligen full med bilder av natael. Smickrande sådana haha..
Ledsen. Kommer bli en del mobil nu. Vår dator mår inte bra.
Till top