Lite bilder

Allmänt / Permalink / 0
Bilder jag hade tänkt lägga upp igår men inte iddes. Eller internet funkade inte på datorn! :P
Har ju inte visat köket jag satt ihop. Inte klart än. Ska fixa till nån skåp så man kan ställa undan lite saker. Typ mat. Eller en låda.. ja jag klurar på lösning. Sen vill jag göra ett stänkskydd som sagt. ;)
Jag och Orhan har köpt en ordentlig service till dem. Sen ska de få mer mat. Just nu tillagas det bara tårta hejvilt!
..
Julgruppen jag och Natte satt ihop. Det har inte snålats på skog kan jag ju säga! Haha stackars hjärtan på tråd syns knappt. Det var Nattes blomval. Det behövdes något hängande ansåg han! Sen begravde han den i pinnar och mossa. Men jag gillar skog och naturligt stök. Så tycker det är fint. Ser fram emot blommande hyacinter här hemma! :D
Till top