Som en spark mellan benen!

Allmänt / Permalink / 1
Gick ju prima liv att arbeta. 
Märkligt ändå hur den här foglossningen dyker upp lite då och då. Jo men det är nog bättre för kroppen att stå upp.
Har en liten känsla av att ha blivit sparkad mellan benen och svag smärta i ryggen. Men jag kan sitta och gå normalt!? Så inget jag tänker på!
Näe det finns värre dagar. Min chef oroade sig lite för hur det skulle gå nu i helgen. Men jag tror lugnt jag fixar det. :D
..
Orhan jobbar i natt så blev en ensamkväll för mig. Som vanligt... Ser fram emot att Orhan ska börja nya jobbet.. Tycker det är minst en natt för mycket nu!
Satt och småpratade och tittade på amigo grande med Natael medan Orhan la Gabriel. Mysigt. Och efter en stund kom Gabriel upp och sa att pappa somnat.
Eller han sa. "Pappa?" och sträckte ut armarna i en frågande gest. XD haha... Den där killen.
Så fick lägga dem båda två. Men det gör inget. Kvalitetstid på nåt sätt. Älskar inte läggning men när man inte träffat dem på hela dagen är det lite mysigt.
..
Bebis spjärnar mot mina revben och trycker resten av kroppen åt sidan. Känns som om nåt ska gå sönder. Kul!
Nu är det dags att lägga sig. Jag är trött. Och så kul är det inte att sitta uppe ensam!
..
 
 
#1 - - Angelica:

åh så jobbigt med foglossningar.. så glad över att jag slapp det där. Min sambo jobbar sin 5:e natt i rad nu.. Så förstår precis vad du menar med att du känner dig lite ensam. Sonen sover redan så det är inte mycket till sällskap det heller haha (:

Svar: Jo det är segt. Men hade mycket värre med andra sonen. Fast bara några veckor. Så känner mig rätt bevarad.Haha näe... Man är som van att ha någon där. Det blir extra tomt på mörka kvällen/natten. :p
Petra Gashi

Till top