Jag har ju ingen kontroll!

Allmänt / Permalink / 0
Jag mår typ illa inför resan nu. Det närmar sig och vi snackar rädsla. Så har jag aldrig känt inför en resa innan!
Vet inte om det handlar om att lägga en resa helt i händerna på andra människor. Eller att vi ska till ett land jag inget vet om eller känner någon i. XD jag har ingen kontroll. Så känns det i alla fall!
Helt lost är vi ju inte. Orhan snackar ju turkiska. 
Men resan flyttas, hotellet ändras, och hur ska jag hitta bussen där?... Vad vet jag om nåt?
..
Bra att utmana sig antar jag. Haha...
..
Jag gör det jag kan göra. Tittar väderprognos som en tok (vilket jag ju inte heller kan göra nåt åt!) skriver packningslistor och planerar in att vattna krukväxterna och köpa massa tetror ersättning!
..
Den här veckan kommer gå jättesnabbt med tanke på att orhan är hemma på måndag. XD 
Tror jag....
..
 
På ett annat flyg mellan italien och serbien. Typ 5,5 år sen. Första flygresan tillsammans. Romantiskt haha...
Till top