Tjena mittbena!

Allmänt / Permalink / 2
Jag är sugen på mer förändring än bara det röda håret. Done that liksom!
Jag var sugen på lugg men när jag frågade min käre make sa han. "njäe..."
Nähä?!
Jag som alltid tar till luggen när jag känner för förändring. Vad ska jag då göra?
..
Mittbena kanske?!
Provade lite nu.
Som yngre tonåring. (alltså när man börjar högstadiet) då tyckte jag mittbena inte var nåt särskilt hippt. Hej tjena mittbena. Tror sidbena var lite på modet så mina känslor kan bero på det. (lustigt hur modet påverkar en!) Sidbena eller såna där hysteriska uppklippta frisyrer som fick alla andra att fundera huruvida det var en pälsmössa eller hår! Hade man såna firsyrer. Då var man cool!
Alltså man kunde väl ha mittbena men.. det var som inget mer med det. (förlåt till alla mina vänner som hade mittbena då!)
Men nu sista åren har jag som ändrat mina tankar. Det ser ju ganska trevligt ut. Sådär avslappnat. Blommor i håret, barfota på en blomsteräng. En del ser till och med tuffa ut i en mittbena. Eleganta!!!
Åååh tänk om jag kunde se ut så har jag tänkt. men inte vågat.
..
Kanske idag är dagen! Jag kammade till en sån däringa platt mittbena och...
Näe.. Jag tror inte jag rockar en mittbena. Stör mig på hur min virvel gör det naturligt megaplatt på en sida och puffar till det på andra! Får kämpa ner det! Ser inte ens ut som den är på mitten?
Frågade Orhan och fick svaret. "Du är vacker!" 
Vet inte om det ska tolkas som. "Ja det var väldigt vackert. Fy vad du passa i det!" eller "Ja du är vacker oavsett om du har en sån där ful frisyr!"
..
 
..
Tror jag skulle bli tokig dock om jag skulle behöva stå varje morgon och försöka få viveln att låta hårstråna vara på rätt sida varje morgon.
Och sen skulle jag gå ut och ändå känna mig som. Tjena mittbena hö hö..
..
Suck. vad ska jag göra då? Klippa kort? Fortsätta med min evinnerliga tråkiga sidbena. 
Jag trodde det var sånt man hade frisörer till men de jag besökt bara frågar mig hela tiden vad jag vill! Är det inte du som är proffset? 
..
 
#1 - - Iza Palm:

Tycker det är fint när man kan pendla mellan sidbena/mittbena. Har själv en enveten satans virvel i luggen som gör det knepigt emellanåt. Rött är fint, och jag tror du skulle rocka bra i lugg och mittbena :D Hoppas du hittar vad som känns bäst :D

Svar: Går runt i mittbena nu och försöker vänja mig. Om jag gör mittbenan efter dusch är det ju möjligt virveln lyder mig bättre. XDInte lätt med virvlar. ;)
Petra Gashi

#2 - - Iza Palm:

SV: Verkligen inte, har en både i nacken och i luggen xD

Till top