En sömnlös natt

Allmänt / Permalink / 0
Tog tjuren vid hornen nu och körde igång projekt sluta dricka mjölk på natten. XD det är ju bara att ta tag i det. Kommer bli jobbigt oavsett när och ska vi flytta snart är det väl skönt att det är redan gjort. För han kan ju bli orolig sen vid flytten ändå!
 
Kom på på natten att han ju är förkyld och det kanske var ett illa valt tilfälle. För han hade redan svårt att sova när han var snorig.
Fast näe. Nu kör vi. Sjuk eller ej.
 
Svårt att avgöra om han grät pga snorig eller mjölksug. XD
En låååång natt minst sagt. Lamig i pojkarnas säng då de sov hos pappa. Halvsatt och. Jesaja låg på mig och vaknade då och då för att gråta lite.
 
Men jag jobbar ju inte i morgon i alla fall tänkte jag. Får ta en tupplur på dagen!
 
Trodde jag ja. Fick hoppa in idag då en kollega var sjuk.
Men det är bara att härda. Ska förhoppningsvis bara ta tre nätter tills han slutar efterfråga mjölk. Han behöver ju inte äta nattetid. Det handlar om en vana! Så två nätter kvar.
Lagom till det är avklarat är jag ledig igen så då får jag vila. ;)
 
Gött!
Hoppas han sover hela nätter sen utan ett knyst! (Önsketänkande! Haha)
 
 
Till top