Motorcykel

Allmänt / Permalink / 0
Hade besök av faster med vän idag. Trevligt. Det skulle firas Natte i efterskott.
Jag bjöd på enkel middag och blåbärspaj till efterrätt på de blåbär Orhan plockat när han väntade på att bilen skulle bli reparerad.
 
De kom på motorcykel och pojkarna blev erbjudna att provåka lite. Men det var läskigt. Haha.. Nå lite tuffa bilder i alla fall och kul att se en motorcykel på nära håll. ;)
 
 
Annars har jag passat på att storstäda. Flera av oss håller på och bli förkylda. Framförallt Jesaja är snorig. Jag känner av det i halsen. Får se om det bryter ut! Länge sen vi var förkylda. Så ska inte klaga! Det kommer mer av den varan nu till förskolestart. Haha..
Om det blir nå mycket förskola. Jag är ju hemma många av de dagarna då de är välkomna, då jag jobbar helger.
Ja de mår ju lika gott av att vara hemma. Denna sommar har pojkarna faktiskt inte alls saknat förskolan som tidigare lov!
 
Till top