Tapeter

Allmänt / Permalink / 0
Kom på mig själv med att vara så nöjd över nätterna nu. Jesaja vaknar INGET! Inte ens för en klapp i stjärten. Nån natt kanske men mest sover han!
Tänk att det bara var att sluta. Inget bråk ens.
 
Tittar på tapeter. Råkar hela tiden titta på tapeter till pojkarnas rum. Som vi inte ska tapetsera. XD bad bara om tapetsering i de rum som såg riktigt illa ut. Inte för att jag älskade de andra men. Ville inte vara den som är den... Haha...
Vore kul med fint sovrum till pojkarna också. Hihi...
 
Jaja det blir nog bra. Nu gäller det att bara.. Bestämma sig.
Vet ju vilken känsla jag gillar i ett hem. Så vad passar.
Jag tycker det är skönt med en röd tråd också. Att alla rum följer samma stil på nåt sätt. Nu är golven totalt olika i varje rum. (Hur tänker man då? Ett golv är blått. Det motsätter jag mig helt! Haha.) så känns ännu mer viktigt att tapeterna är släkt. XD
 
Har lämnat min svarta kärlek lite och hamnat i en gråzoon. Hehe. Jag gillar grått alltså. Särskilt den där blå-grå tonen. Fast svart är ju också läckert.
Gråblått, svart och trä. Mmm det känns fint!
 
Tänker att jag väljer och säger inget till Orhan så får jag se vad han tänker sen. :) förra gången valde vi exakt samma tapeter utan att prata med varandra.
Äktenskapsgoalz?
 
 
Natte gillar alla tapeter. Jesaja gillar katalogerna överlag. Krafsvänliga!
Till top