På gång!

Allmänt / Permalink / 0
Hände något typ precis hela dagen idag. Jag gillar det. Gillar att ha saker att göra. Någonstans att vara en viss tid. Jag känner mig som lite viktig och.. mer spännande! haha. Än att gå hemma och kunna göra vad jag vill. :P För näe då kommer jag inte på något spontant precis. Väntar mest på att Orhan ska komma hem typ. Eller att dagen tar slut.
..
Var bland annat hos läkaren. Jag är frisk nu. Förutom knölen. Men det fick kroppen sköta tyckte hon. XD Om den inte lyckades inom 40 dagar får vi se igen eller om jag spontant skulle få feber igen. 
Vore ju fint om den försvann lagom till jag ska dra på mig en bikini i turkiet! haha (eller kanske redan när jag ska försöka köpa en!)
Varm dusch varje dag var enda ordinationen. Hur i hela friden ska jag orka med det... Tycker föresten det gör noll skillnad. Efter att ha haft den här knölen i en månad börjar jag tvivla på the power of the dusch!
..
Fick mig också bland annat en liten kaffe hos Linda. Var länge sen vi sågs så det var trevligt. Natte var också glad att träffa sin polare. ;) 
..
Hela veckan framöver är ganska uppbokad. Bvc-besök, mammadate, farmor och farfar.. Det känns. kul!
 
 
Till top