Arbetslånghelg

Allmänt / Permalink / 0
Tror veckan kommer swisha förbi nu. Eller så gör den verkligen inte det! Haha
Har fått en extra arbetsdag då en kollega behövde bli ledig. Så det blir jobb nu för hela slanten! 5 dagar låter mycket mer än 4. Inte sant?
 
Phu... Sommarn är ju inte så kul att arbeta men en vecka ska jag väl palla. Får väl städa lite antar jag. Vila hjärnan från barn. Lite lön skadar ju inte heller förstås.
 
 
Ser fram emot att resa söderut nu. Så denna vecka kan bara få rulla på! Vi har inget annat kul planerat.
Nattes kalas är det jag är mest fokuserad på nu! 
Jag menar. Han har ju diskuterat sin födelsedag med mig i ett år nu. Inte konstigt man är taggad när det äntligen närmar sig.
Kan föresten knappt fatta att den dagen typ kommer nu.
När han snackade biltårta med mig i typ oktober kändes ju det som en fruktansvärt avlägsen tid!
Ja en tid som troligen knappast ens skulle orka komma.
Kanske för att jag då bara tänkte på att knösta ut en unge!
 
Den här dagen har varit slapp. Vi har lekt med barnen. Bråkat med barnen. Skrattat och pratat minnen. Babat.. Eller barnen har badat. Inte så sugen på att plaska i deras lilla pool.
Tror morgondagen kommer gå i samma spår. Förhoppningsvis mindre bråk.
Kanske skriver en lista över packning och vad som ska göras. Jag gillar listor! Att göra dem i god tid och bocka av! ;)
 
Sen kör vi arbetsvecka.. Eller arbetslånghelg?
Till top