Fyraåringen!

Allmänt / Permalink / 0
Morsa i fyra år!!!
Min stora Natael! Så fantastiskt. Han har blivit ett sånt stort barn. Det finns inget bebis kvar i honom och jag kan se hur skolåldern närmar sig. Känns helt galet. Jag minns knappt längre honom som en bebis. Hur han var. Sorgligt... (Tur man har blogg) Han är stor nu och så känns det som han alltid varit.
Pappa visade nån gammal film på Natte. Typ 1 år.  Åååh vilken sötnos han var! 
 
 Färsking
 
Förra kalaset var en succe och han minns det än idag! Något jag uppmuntrar. Säg dina önskemål. Mamma fixar! Hehe.. (Det blir nog mer intressant sen när det dyker upp kompisar)
Förra året var det rosa-gult-blått (faktiskt en oväntat fin kombo!) kalas. Kindertårta och hamburgare.
 
Så sen han fyllde tre har han planerat detta kalas med mig. 
Och nu är det äntligen dags. Som vi väntat!!!
Kalaset ska vara rött i år. Det blir en biltårta! Och det blir ju med kusinerna i år så tänkte hitta på lite mer bus och lek!
 
Grattis min fantastiska son!
Min sociala, utåtriktade, omtänksamma, hjälpsamma, flamsiga, clowniga son! 
Till top