Inredningssugen!

Allmänt / Permalink / 0
Nu när vi ska flytta blir jag genast sugen på att göra fint hemma! Fixa det som hamnat på is eller göra om sånt jag inte är nöjd med eller som kanske inte funkar på nya stället.
 
Men.. Nja dels kommer det ju aldrig bli helt som jag vill. Eller vi vill. Orhan har också en stark vilja när det gäller inredning.
Eftersom det är inte vårt hem. Får inte göra hur som helst. Har inte bett dem tapetsera om allt eftersom det ju inte behövs.
Vet inte heller om vi får välja färg och mönster!?
Sen är det inte den vackraste lägenheten.
 
 
Vi har också tänkt att vi ska börja spara pengar ordentligt nu. Till att någon gång kunna köpa hus. Särskilt om vi tvingas köpa ny bil.
Nej Inredning känns inte som det vi helst lägger pengarna på av det som blir över. Skulle hellre resa nåt i höst. ;) 
 
Men kanske kan klura ut nå billiga förändringar. Typ.. Loppis. Måla möbler. Plantera om allt i lerkrukor och göra nya plantor. Pyssla.
Ja och sen är ju drömma gratis. 
När jag har eget hus ska det bli industriellt. Då tänker jag göra fint!!!. Om jag lyckas få med mig den snubben jag är gift med och som helt är inne på modernt futuristiskt stilrent skandinaviskt. Typ. XD Inte så lätt. Han förstår inte alls min kärlek till slitet trä och metall!!!
Till top