Bada!

Allmänt / Permalink / 0
Blev mer än bara ett mammografibesök. Ja vilket var en tragisk historia. Väl där upptäckte jag att knölen var borta. Aaaah ville sjunka genom jorden. Lyckat. Kände mig som en överdriven människa som blivit hysteriskt orolig över en fis!
"Eeeh det var en knöl där!" försökte jag medan jag förtvivlat kände igenom bröstet.
"Det viktigaste är ju att den är borta!" sa sköterska som verkade trevlig. Läkaren däremot kändes irriterad. Typ som om jag var nån hypokondriker som slösade bort hans dyrbara tid!
Ofta den bara försvann exakt precis på veckorna sen jag besökte läkaren som bokade tiden hit!
Men det var väl bra. Ja det var ju det jag hoppades, att den skulle försvinna. Och det skadar väl inte att göra mammografi. Det ska man väl ändå typ göra.. nu någon gång...?
 
 
Men dagen blev fin. Vi gjorde en utflykt till Nydala äventyrslekpark. Åt lunch vid vattnet (tillsammans med nån social katt. Inte social med att gosa eller ens nosa på våra händer. Den ville bara sitta precis bredvid oss och softa!) och sen lekte vi!
En kul utflykt. Lekparken kändes kanske inte helt anpassad för våra småbarn. Mycket var högt upp eller svårt! Men i framtiden tror jag absolut på den lekparken! Fint ställe. Mycket ankor att mata. Jesaja hittade massa små pinnar att stoppa i munnen!
Efter det for vi till biltema och köpte nya fiskespön. Ja mitt gick av förra året. Orhans topp har mysteriskt försvunnit. Ja högst troligt ligger den väl kvar vid vormbäck någonstans! Sånt slöseri. Han fick sitt spö förra sommarn!
Men nu är vi redo för fiske också!!! :D
 
Orhan köpte en liten barnpool också så nu ska här badas. Alla tre får plats också! :) (eller fyra!)
 
 
Till top