Ett otrösterligt barn!

Allmänt / Permalink / 0
Jesaja grinade från tolv till läggdags. Galet.
Jag vet inte vad han ville. Allt var bara fel och han ville vara i min famn, nära och typ sova.
Men det är inte megalätt när man har annat att pyssla med.
Gråten kom och gick och det fanns inget att göra. Bara krama och vyssa!
Till och med nappen åkte in emellanåt idag och han tog den. Fast när gråtattacken lagt sig lite tog han direkt ut den för att leka med den istället.
 
Kan det vara en enorm förkylning som ska bryta ut? Magknip deluxe? Eller är det sant att de får ont vid tandsprickning?. Bara för att jag skrev ett inlägg om det liksom. Här ska du få se på tandsprickningsgnäll som heter duga så du lär dig att inte skriva sån smörja.
..
..
Nu sover han i alla fall. Gnyr till ibland. Men inte värre än att han somnar om själv eller inte ens vaknar av det.
Hoppas jag får sova gott inatt!
..
Har inte haft många såna megagriniga dagar i mitt liv. Då barnet bara gråter helt oförklarligt. Inte med någon av barnen, som jag minns det. Gnälliga dagar, klängiga dagar, trötta dagar. Men konstant gråt. Nej! Bortsett från kolik och nattskräck. Sånt som hör natten till!
Sånt man ska ha känns det som!
..
Man räcker inte alltid till!
Till top