Flytt

Allmänt / Permalink / 0
Så var vi plötsligt flyttklara. Tycker det känns som en dröm. Ska vi verkligen flytta nu i sommar? Det har jag inte planerat. Får lite ont i magen och kan inte riktigt fatta om jag bör börja göra nåt.
Är det verkligen bestämt?
 
Blir till september, möjligen tidigare om vi hittar någon som vill flytta in här! Vore gött att komma iväg innan jag börjar jobba. Och så vi hinner ha lite sommar där. Fint! :)
Ja när ska man då börja packa?
 
Det är en lite större lägenhet än nu. Fyra rum, två toaletter. Blir bra det. Verkligen behövligt!
Vår första lägenhet tillsammans ligger snett under oss. Så det blir ju lite som att återvända till tiden då jag och orhan äntligen fick påbörja vårt liv tillsammans. Jag hämtade honom på Arlanda med nytt uppehållstillstånd och så körde vi upp till vårt nya hem.
Då lite fattigare, med katt, ingen bil, inga barn. Haha...
 
Ja som sagt. Så... Märkligt.
 
Unga, nygifta och i vårt första egna hem tillsammans.
Till top